A Holy Glow-up
CLIENT
HOLY GUACAMOLY
glow-up
strategie
brandbook
merchandise
contentstrategie
branding
Hun vraag? "Kunnen jullie onze socials runnen?". Onze reactie: “Dat doen we dat niet. Maar we kunnen er wél voor zorgen dat jullie het zélf keigoed doen.” Fast forward: een strategisch traject, een opgefriste visuele stijl, en een brand book dat gedoopt werd als de Holy Bible.
Onze rol (aka: wat we gedaan hebben)
Wat begon met de vraag om wat brandingdetails op te frissen, groeide uit tot een volledige glow-up met een heldere positionering waar het hele team achter staat. Samen met Janne van Atelier Jean doken we nadien in hun contentstrategie en goten we de vernieuwde huisstijl in een brand book dat (uiteraard) The Holy Bible heet. Een glow-up die 100% op hun DNA verderbouwt!

Wat dit project zo GFEX maakte:
Holy is een familiebedrijf vol drive. Ze zochten een partner die hun ideeën versterkte. Ze deden veel zelf. Wij zorgden gewoon voor de structuur, coaching en design. Van social templates en menu’s tot bestickering in Gent en Leuven. Zelfs de inrichting van hun restaurants kreeg de Girlfriend touch. ★ Strategie & positionering ★ Contentstrategie ★ Visuele glow-up (geen make-over, maar make-beter) ★ Brand Book (The Holy Bible) ★ Coaching en opleiding voor het team ★ Social templates, merchandise, print ★ Winkelbestickering en brandtouchpoints

Waar we fier op zijn:
We hebben hen niet alleen geholpen bij design, maar vooral bij het nadenken. Alles vertrekt nu vanuit strategie en niet enkel vanuit smaak of buikgevoel. Hun merk leeft binnen het team én naar klanten toe. Zo dus: storytelling, visuals, tone of voice en zelfs de menukaart vormen één geheel. Ze blijven zelf owner van hun merk en wij blijven de sparringpartner!

Where they at now?
Na 8 jaar is Holy nog steeds aan het uitbreiden met binnenkort een nieuwe shop in Leuven. Een echte family business dat bewust koos om hun branding niet uit te besteden, maar net te integreren!
