From chaos to clarity (and colour)
CLIENT
Mahow
strategie
branding
Brand shoot
start-up
Marie wist al lang dat ze aan haar eigen impact agency wou bouwen, maar hoe? Wat? Voor wie precies? En met welk verhaal? Toen ze bij ons aanklopte (via een Instagram-DM, like a boss), was er veel enthousiasme, maar nog weinig aflijning. Perfect GFEX-materiaal dus.
Onze rol (aka: wat we gedaan hebben)
In één strategische merksessie brachten we haar ideeën terug tot de essentie: waar staat MAHOW voor, en voor wie? Op basis daarvan ontwikkelden we niet alleen de merknaam, maar ook het hele verhaal errond. We werkten een volledige merkstrategie uit: met heldere groeivisie, een scherp aanbodstructuur en een merkpositionering die aansluit bij hoe Marie zelf communiceert. Robin vertaalde dat naar drie visuele pistes, gevolgd door een zaaaalige fotoshoot met onze huisfotograaf Amélie Bauwens. Daarna: webdesign en copy. Alles op maat. Alles op Marie.

Wat dit project zo GFEX maakte:
Marie bracht de chaos, wij de richting. Maar vooral: ze gaf ons vertrouwen. We mochten strategisch én creatief all the way gaan, van naam tot visuele stijl tot wesite. De samenwerking had z’n pauzes en pieken (hello ondernemersrealiteit), maar het resultaat is een merk dat klopt tot in de details. En die shootdag? Onvergetelijk. (Wij. Willen. Die. Fiets.)

Waar we fier op zijn:
★ Een merk dat 100% bij Marie past, maar ook futureproof is als agency-structuur ★ Een duidelijke positionering in een markt waar veel facilitators érg vaag blijven ★ Mahow is geen gigantisch agency en ook geen klassieke freelancer. Het merk stelt niet zichzelf, maar het proces centraal. ★ Een huisstijl die urban, inclusief & streetwise is ★ Een website die helder maakt wat Mahow doet (en wat niet)

Where they at now?
Marie staat klaar voor lancering. De strategie ligt er. De visuals staan scherp. De website is up & running. Nu is het aan haar! Good luck Marie.
