It's Klub-o-Klock!
CLIENT
KLUB KAFFÉ
strategie
branding
packaging
Laurie was al even aan het knallen met Atelier Kaffé: homemade ijskoffies. Maar toen ze in de rekken van Delhaize mocht gaan liggen, wist ze: "die packaging trekt op niets" (haar woorden, scouts honour). Eerst gingen we gewoon de visuele stijl van Atelier Kaffé aanpakken. Tot we samen beseften: dit moet verder gaan dan een rebranding. Dit is een nieuw merk. Enter: KLUB KAFFÉ.
Onze rol (aka: what we did)
We hebben samen een intens traject afgelegd. Eerst een nieuwe naam, positionering en tone of voice. Daarna doken we in de creatieve fase met verschillende brandingroutes. De finale stijl werd helemaal retail-ready gemaakt (Hello, Delhaize). Laurie kreeg ook een huisstijlgids mee waarmee ze zelf aan de slag kon. Nadien konden we gemakkelijk extra packaging creëren voor alle Klub-avonturen.

Wat dit project zo GFEX maakte:
We hadden exact één maand om alles te fiksen (da's het ondernemersleven, baby). Laurie wist heel goed wat ze wou, en wij hebben dat vertaald naar een merk met body en story. De samenwerking was vlot, eerlijk en met vertrouwen. (En we kregen gratis ijskoffie. Just sayin')

Waar we trots op zijn:
★ Van 0 naar supermarkt in 1 maand tijd! ★ Packaging die meteen in het oog springt (en de feed). ★ Een merkverhaal dat futureproof is en ruimte laat voor samenwerkingen, social content en alle creatieve plannen van Laurie. ★ Alles klopt! Van product tot persoonlijkheid.

Where they at now?
Klub Kaffé ligt te shinen in Delhaize, Belgische horeca en bij talloze lokale handelaars. Laurie heeft een merk in handen dat niet alleen klopt in de winkelrekken of op promo-events, maar één die ook ruimte laat voor al haar creatieve en zakelijke plannen. The Klub is open and we’re proud members!
